Funderingar!!!

Ja sitter och funderar lite undrar vart detta ska sluta är inne i  en jobbig period just nu känns de som man vet inte vart framtiden ska ta vägen just nu Andreas jobbar sin sista helg nu och sen ska han jobba lite extra nästa vecka och så jobbar han sin sista dag den 31:e *ucsh fy jobbiit****  Försöker att bita ihop men ibland går de inte då bryter man iho fast oftast när jag är själv !!!!

Jaha till nått annat ska ringa till läkaren imorgon  har funderingar om jag kasnke fått diabetes har ett högt socker .trött törstig och ja så massa annat som spelar in.... som stämmer me de.... men får väl se hoppas ju inte att det är de men det ligger ju i familjen + att jag är stor oxå o de gör mycket.....

Väntar på att barnen ska somna så ska jag bege mig in i garderoben!!!! (har min scrapinghörna där)... längtar till den 6/9 nu ska bli så jäkla roligt hihihi!!!
Puss och kram vi ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0