Hej igen!!!!

Idag har jag hunnit me en del var först och handla sen gjorde jag två smörgåstårtor  som jag fått beställning på sen var vi på kalas Min kusin vart ju en fjortis idag som sagt hahah  sen vart de lite fredags mys me Pizza GÖÖTTT
Imorgon har vi loppis fast har inte rensat nått så funderar på att backa ur..... men vi får se jag får säkert ett ryck..... andreas ska titta på sagan om ringen och de är inget för mig hihih....::(((

Jaha vad ska man skriva mera hhhmmmm ja längtar just nu till den 6 ska ju iväg till linköping då jjiiipppiiii om de nu blir nått det är ju tyvärr dessa jäkla pengar som styr..... så blir väl inget antar jag har ju filles födelsedag me att tänka på
fast vi har varit och köpt presenter iallafall så de är ju bra...

Nä ska nog ta tag i loppisen iallafall kanske kan tjäna ett par tior hihih

Puss och kram vi ses på stan!!!



Filip i svartvit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0