på väg

....ut hihihi ska åka och handla lite har fått beställning på smörgåstårtor hihihi..... sen blir de kalas..... CHRILLE bllir en FJORTIS HAHAHAHA Grattis iallafall....

Andreas har fått förlängt en mpnad till JJJIIIPPPIIII så j-vla skönt kan jag lova fast de bara vart en månad till men ändå..... en bra början ::))

Min man har precis gått upp så ska åka nu skulle bara in en snabbis medans han tog på sig ska kolla min odling me på farmeville på facebook......... skit roligt för ni som inte har de skaffa de HAHA as roligt :::)))))

puss och kram vi ses på stan!!!

P.s har undrat länge om de finns någon som läser min blogg skulle uppskatta om ni skren kommentar eller nått D.s


Kommentarer
Postat av: andreas

inte fan fick jag en snabbis

2009-08-28 @ 12:30:26
Postat av: chrille

heheh jag blir fjortis haha , tack så jättemycket :9 ses senv :) pussssshheejj

2009-08-28 @ 14:32:18
URL: http://chhhhrille.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja läser :)

2009-08-28 @ 16:28:43
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: svärmor

Jag läser din blogg Elin, blev lite bekymrad när du var ledsen, puss o kram

2009-08-28 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0