Frukost möte!!!!

jaha då har man hunnit me mycket idag fast dagen knappt börjat hihi imorse gick jag upp och väckte barnen som vanligt packa klart filles väska till skolan dom har haft en ute dag idag och skulle ha fika, tallrik och bestick me sig samt regnkläder då!!! sen var det frukost och samtidigt försöka ta på den minsta kläder och väcka min stora till sambo det var inte en lätt match sen skulle jag på provtagning kl 8  fille skulle vara på grosvad 8,30 och wendela på dagis 9 så det var verkligen en hektisk morgon och inte nog me de utan sen var det frukost i lokalen och efter det ett styrelsemöte *suck* så nu äntligen lite egen tid men snart är lugnet slut mina barn kommer snart hem och andreas är jätte dålig och ska jobba nätterna denna helg .....

Idag åker mamma till skåne och kommer hem på tisdag *snyft* blir tråkigt vill så gärna följa me men det går ju inte våran tur kommer me.....
Imorgon har Filip sin första fotbollsmatch i lotorp så får väl se om vi kan få någon som hjälper oss ut annars får vi gå  eftersom andreas har jobbat så sover han ju..... dom har samling 9,15 och allt slutar vid 13,00 så blir en trevlig ute dag bara hoppas vädret håller sig me......

jaha annars vet jag inte vad jag ska skriva ska väl börja me maten me snart......

Puss och kram vi ses på stan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0