natt natt!!!!

Japp som sagt mannen jobbar natt *Suck* inget jag gillar precis.... men men får väl gå....
sitter och tittar på oskyldigt dömd och greglar hihi han är bara för  snygg  mickael persbrant.... mmmm *L*
fast de är klart inget slår ju min underbara man *ASG*

Imorgon blir de lugnt har sagt hela veckan att jag ska ta och sova när wendela är på dagis men blir aldrig de.... kan verkligen inte somna om efter jag varit uppe ett tag.. men där imot på eftermiddagen blir jag super trött....

idag var vi på 2 och ½ års kontroll på BVC wendela har blivit en stor tjej... nu väger hon 17,6 och är 97,5 lång.... *L* mammas stora tjej .... när vi kom hem laga jag mat och gjorde även äpplepaj.... mums.. wendela har även varit och klippt sig hos lotta... tack lotta..... hon vart verkligen jätte fin... en helt annan tjej.... stor tjej... *L*

varit och handlat idag me de behövdes eller ja vi handla inte mycket bara de som var nödvändigt... har liksom inte råda till nått onödigt... *suck* är tomt hemma nu och verklige räknar ner dagarna tils den 20:e  men men de hoppas vi att de funkar iallafall de får de göra....

i helgen är de först 35 års kalas (broder nicke) och sen på söndagen är de  vaslutning för fotbollen... tisdag fyller mamma år och torsdag nästa vecka är det tupperware party hos mig kl18,30 för dom som vill komma..

Den 23-25 kommer svärmor ocg svärfar... ska bli riktigt kul längtar massor efter dom och barnen oxå så klart fille har börjat räkna ner dagarna och frågar varje dag.... han har oxå en ........... till dom som han hoppas blir klart tills dom kommer.....ihihi vet ju att svärmor läser min blogg så måste punkta lite... *L*

Den 24 blir det att ta me mamma och svärmor på sexparty... hahaha de ska bli roligt.... *L* kommer bilder efter de.... *L*

Japp nu blir det ett glas julmust och så ska jag bege mig in i sovrummet och kolla klart på oskyldigt dömd...

'puss och kram vi ses på stan......




Kommentarer
Postat av: svärmor

nu blir man ju nyfiken!!!

2009-10-08 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0