visste de!!!

HAhaha ja visste ju de att svärmor skulle bli nyfiken.... *kul*

dagen började me att kliva upp och väcka barnen skicka fille till skolan sen lämna wendela på dagis....
gick hem till syrran som inte var vaken och tog en kaffe me Bengt och hans mamma gick hem och kolla farmen sen ringde syrran haha som hade vaknat....... gick dit igen käka frulle.... sen åkte vi till hans och greta och lämna in kläder.... åkte hem och satte på min man HAHAHA***ASG* jaja ärlighet varar längst har min mamma lärt mig... *L* gjorde mat sen gick jag till syrran igen wendela ville baka me tindra + att andreas skulle sova.... när vi kom hem där ifrån så var min lilla tjej jätte duktig.... hon kissa och bajsa på pottan..... hihi *sötis*

nu sover barnen och mannen jobbar sista natten för denna vecka..... har precis avslutat städningen.. skulle bara moppa golven men då gick moppen sönder... *skit oxå**

jaopp vad mer då....... jo imorron ska jag,lotta och carina åka och handla till HGF...... mamma ska ha wendela... dom skulle baka... de älskar wendela....

Vill åka till ullared... barnen behöver massor nu till vintern... fille har ingen tjock jacka,termobyxor ja osv.... men men inte råda som vanligt..... vet inte vad vi ska göra han behöver verkligen men kan inte köpa någon ny just nu.... wendela skulle behöva tjockare skor me... men vad fan sitta här och tala om vad man vill och inte vill eller vad man borde och inte borde.... äääää skit samma de blir nog bra någon gång i framtiden.....

de ska bli mitt  nya motto....
De löser sig någon gång i framtiden *L*

natti natti på er folket där ute och sov gott de ska jag göra om magvärken släpper... tror pasta skiten har börjat igen..*SUCK* får as ont i magen så fort jag äter pasta....
eller så kan de va att vi äter de för ofta.. men vad ska man göra.... *L*

Natti natti
Puss och kram vi ses på stan!!!! (oxå mitt  motto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0