detta börjar bli väldigt...

PÅFRESTANDE...... uch japp de vart en månad till för för andraes på jobbet och de är vi mycket glada för men detta börjar bli mycket jobbit... men är ju naturligtvis glad för varje månad som går......  uch fy nu gråter jag igen..... Förlåt men tycker att allt är så jobbit bara att varje månad inte veta nått om hur de blir i framtiden.... att evigt söka jobb men aldrig få nått napp...... åååååå hatar detta... vill verkligen jobba och tjäna egna pengar.... pengar jag själv kan känna mig värd...... att själv har jobbat ihop..... fattar inte varför jag ber om ursäkt i min egna blogg... hihi lite skrattretande men men ni som läser kanske inte vill läsa detta.... men de skiter ja i detta är min blogg mina känslor och mina tårar... hihihi *snyft*

Älskar min familj så otroligt mycket!!!!!
Puss och kram vi ses på stan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0