En ny månad!!!

Japp det stämmer då var de bara 13 dagar kvar till sonen blir ännu större..... hela nio år *ucsh* vet liksom inte vart denna tid tagit vägen...... hela 9 år HALLLÅÅÅÅ tyckte de inte var länge sen han var mammas lilla pojke hihi eller ja det är han ju fortfarande.....

Idag är jag själv hemma fille i skolan och wendela på dagis och andreas jobbar JJJIIIPPPPPIIIIII HAHAHA nä skoja bara men ibland är de skönt att få vara själv..... sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck.... han är så himla bra......

Funderar på om jag skulle sätta mig i garderoben ett tag....... kan vara skönt att få sitta där inne me dörren öppen hahah........ snart är de dags längtar verkligen .... kan låta desperat men tycker de ärr så himla roligt och skönt....... en hel dag me scrapping *L* kan inte bli bättre..... och me bra vänner me.... att både få ge och få ny insperation..... ROLIGT.... hihi

har kommit på att jag skriver mycket hahah,,, hihihihi och *L* men men skitsamma de bjuder jag på..... det är samma pris.... **L**

puss och kram vi ses på stan!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0