hejhopp!!!

Gummisnopp..... hahah eller inte.....
Idag är en tråkig dag känner att allt är skit... mår lite konstigt......vill inget..... är bara trött på detta tråkiga liv.... att alltid göra samma saker....... varje dag.... inget annolunda.... vill ha ett jobb att gå till ,,, träff jobbakompisar och skratta och ha roligt... att få komma iväg från familjen för att sedan längta hem igen..... vill komma ifrån den tråkiga jobbiga vardagen me tråkiga rutiner man inte kommer ifrån.... man går i samma mönster varje dag utan att bryta de... för man är så himla van..... det är tur man har en sån underbar man som ändå uppskattar de man gör fast man inte bidrar me nått ... och två underbara barn som står ut me sin trötta tråkiga mamma.......

Vill kunna bidra me nått för just nu känner jag mig värdelös...... Min man jobbr och sliter... och pengarna räcker ändå aldrig till..... vill kunna känna att - ja jag kan göra detta utan att få dåligt samvete......
men kn inte känna så ..... mår jätte dåligt bara av att köpa nått till mig själv... känns som jag inte är värd de eftersom jag inte själv jobbar ... vet att de inte ska vara så men så är de...


Ja ja ska väl inte beklaga mig mer........

Puss och kram vi ses på stan.....

Älskar dig min underbara MAN!!!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Du är aldrig värdelös

2009-09-10 @ 16:38:32
Postat av: jessica

man måste få kräka av sig ibland, det är ett måste för att orka

krama barnen

2009-09-22 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0