kan man göra annat än små le *L*

haha nä tror inte de..... nu har många påpekat de med bebispratet...... haha och jag kan säga till er alla..... VI SKA INTE HA BEBIS ÄN..... så lugn..... men man kan prata om de och längta så klart... men vi får längta ett tag till.... *L*

Nu blir de kinamat och ensam mamma söker me Ina..... *MYSIGT*

Mannen jobbar och barnen på väg att somna.... *skönt*

Idag kan jag säga att jag fått nog av dunderbacken....... idag var de som fick bägaren att rinna över ---- fy vill verkligen flytta men trivis så bra med lägenheten och vill ju inte sätta mig i en "lägenhet igen" ja ni förstår kanske....

puss och kram vi ses på stan


Kommentarer
Postat av: svärmor

Ja ni kan flytta till Helsingborg

2009-09-21 @ 19:05:55
Postat av: jessica

En bebis till är inte helt fel eller

2009-09-22 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0