DAG 1

Jahopp då börjar vi min 30 dagars sanning med att presentera mig själv:

Jag heter Elin Fransson föredetta Jonsson..
Jag är 26 år och har två underbara barn och en fantastiskt underbar man
Mina familj består av vår 10 åriga son som heter Filip och vår 3 åriga dotter som heter Wendela och så min man som heter Andreas o är 25 år....

Jag har fyra syskon, en stora syster och tre äldre bröder....Och så en underbar mamma och pappa me så klart...

Jag är en stolt mamma och fru som jobbar som timvikarie som personlig assistans som jag storm trivs me... de är ett varierande jobb och jag älskar att få hjälpa andra männsikor.... de ända tråkiga är att man aldrig kan planera nått eftersom man aldrig vet när dom ringer o behöver en....

Jag och min man Andreas gifte oss den 25 juli 2009 de va en av dom lyckligaste och finaste dagen i mitt liv... ett sago bröllop att minnas *L*

Med så många syskon innebär de oxå en del syskon barn hihihi för att vara helt säker så var jag faktiskt  tvungen att tänka efter o räkna... *L* men fick de till 11 st o så fyra ingifta syskon barn... så totalt me våra två har min mamma och pappa 17 barnbarn hihi inte illa *L*

Jag har några få fritidsintressen... de första är ju tupperware *L* då jag är tupperware försäljare *L* mitt andra är scrapbocking vilket jag tyvärr gör allt för sällan... de har tyvärr inte blivit tid över till de på sista tiden...

Våran familj bor i en 4:a men är på ständig jakt efter ett hur/radhus... skulle vara en dröm :)

På tal om felr drömmar har man ett par till : 1. KÖRKORT.... 2. HUS....... 3. FLER BARN.... 4. EN RESA TILL THAILAND...

Ja de finns säkert fler men kommer inte på fler just nu....

Ja jag vet inte om detta va en sån presentation som man ska skriva men presentera mig lite och de runt omkring mig... undrar ni över nått annat så fråga *L*

Ses me nya svar imorgon...

Puss och kram vi ses på stan!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om att du blivit en Fransson, fler barn och hus tycker jag också om, älskar dig min svärdotter

2010-12-11 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0