DAG 2

MIN FÖRSTA KÄRLEK!!!!!

Min Första stora kärlek heter då Martin Persson (tyvärr) *L*
de va när jag va 14 tror jag de va i min systers och deras hus i skåne som han klev in en dag och jag föll pladask.... man har ju inget bättre vätt när man är så ung.... *L*

De varade länge den kärleken vilket jag inte visste då att han bara drev me mina känslor.....

De slutade me att vi vart världens bästa vänner och han har varit en av mina finaste vänner tills en dag då vi vart super ovänner..... vilket jag inte kommer ta upp här


Men idag är jag lyckligt gift och ångrar mig inte me de valet jag gjort.....

Idag är de ju min man Andreas som är min lyclkigaste kärlek *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0