Dag 3

MINA FÖRÄLDRAR!!

Mina mamma heter Kristina Jonsson och min pappa heter Lars-Göran Jonsson dom har levt tillsammans i många många år... vet tyvärr inte hur många ....

Min mamma är till viss del sjukpensionär och jobbar bara vissa procent pga av led besvär m.m

Min pappa jobbar på Billerud i skärblacka och har gjort de i 48/49 år är inte säker precis på året!

Dom bor ihop i dörren brevid våran *L* hihi i samma trapp alltså...
de är nog både förr och nackdelar.... 

Älskar mina föräldrar öerhört mycket och är glad att ha båda i livet och så nära.... dom är världens bästa mormor och morfar oxå o ställer alltid upp....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu har jag läst!!!!! Hihi visste ju att det var han som va din stora kärlek, och allt annat är inget nytt heller hihihi...kram

2010-12-14 @ 16:59:04
Postat av: Sondreebba

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 10:44:14
URL: http://sondreebba.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0