sköllersta

Japp har varit där idag för första gången hihi köpte på oss en massa korv.....så idag vart de isterband och dillstuvad potatis..... GÖTT... åå nu är de inte långt kvar till svärmor och svärfar kommer.... gud som vi längtar!!!! och barnen längtar mest!!! *L* synd bara att dagarna går så himla fort.... men vi ska njuta av varenda sekund *L*

Annars har de inte hänt mycket... imorgon blir de stan och hämta ut telefonerna och sen handla lite....

Ska ta hand om min man *L* tolka de som ni vill!!! *ASG*

puss och kram vi ses på stan!!!


P.s på söndag firar jag och min man 1-årig bröllopsdag och jag skulle vilja att vi gjorde nått speciellt så om ni har något förslag skriv gärna de ?? D.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska nog hitta på något kul.

2010-07-19 @ 22:11:25
Postat av: camilla larsson

trevligt med besök.

grattis förskott

2010-07-19 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0