Vilket pack!

Ja jag säger då de... vilka människor de finns!!!!

Var nämligen hos min syster ikväll vilket va mycket trevligt..... men vi prata om en del saker som hänt och jag blir bara SÅ FÖRBANNAD

Kan inte folk lämna en del familjer ifred???? Jag brukar ställa mig frågan -Har ni de så dåligt själv att ni måste hitta fel på andra och ställa till me skit????

Alltså hallå väx upp och ta ansvar för er själva innan ni blandar in andra!
Att misstro någon/några som fått gå igenom så pass mycket.... Fy skäms på er!!! de skulle jag gjort åtminstonde!!!


Ta åt er bäst ni vill de skiter jag i, Sverige är ett fritt land jag ytrar mig bäst F_N jag vill, och vill ni inte läsa ge FAN i att gå in här!!!!

De va allt från mig här mitt i natten!!!


Puss och kram vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0