iriterad!!!

MMMM mitt humör har inte varit de finaste den senaste tiden... har tyvärr tänt till på lilla minsta.... vet ej varför... har väl en tråkig period just nu... behöver mycket bekräftelse känner jag vilket säkert är jobbit för mi man.....

men känner att jag kanske inte passar in överallt... känner en massa blickar som fångar mitt sätt att gå,se ut,vara osv.... känner att folk viskar bakom min rygg..... men säkert bara nått jag inbillar mig ... hoppas jag....

jag vill vara den jag va förut..... modig,och säker.... men de finns inte kvar.....

mår så jävla dåligt över att folk ska titta på mig när jag är ute på resturang o äter, blickar som är så självklara..... att varför ska hon äta sånt som redan är stor......

vill leka me mina barn.... åka pulka, orka springa ja och mycket mer.... vet att de bara är jag som kan göra nått åt de men de är så himla svårt...... hur gör man??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0