Kryssning

Oj då de va länge sen igen som jag uppdaterat.... har hänt en del... jobbat, haft besök av bästa svärmor och svärfar och så 25-års kalas för min man..... o så den underbara kryssningen vi gjorde ihop...... vi åker igen i sommar..... skönt fast då tar vi me barn och mina föräldrar och andreas föräldrar.....fast vi åker nog en gång imellan..... hihihi funderar på den 26 februari.... skönt... ska dra ihop ett gäng o åka...... *L* de ska bli roligt........


Annars fortsätter livet ... som tur är *ASG* mannen  jobbar och jag är ledig nu ett tag... ska jobba nästa vecka,..... alla möten fortsätter som vanligt tycks alldrig ta slut.... eller ja de gör de ju... de ska vara klart den 10 december vilket ska BLI skönt...........

Eftersom andreas jobbar ska vi åka till syrran.... tråkigt att vara hemma.... + att jag älskar att vara hos syrran...... *L* kan bero på att jag älskar min syster *L*


Puss och kram vi ses på stan!!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag o frida följer lätt med i feb hehe :D

2010-11-22 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0