fy på mig *L*

OJ OJ OJ de va verkligen länge sen..... måste bli skärpning..... idag måndagen den 11/10-10 ska jag Elin Fransson bli bättre på att uppdatera vårat liv HIHIHI
Får väl se hur de blir me den saken men ska göra ett försök iallafall....

Idag ska min moster opereras så alla våra tankar finns idag hos henne o hennes familj...

Jag o wendela ska snart ta bussen ner till centrum ska se om vi hittar en vinterjacka till henne tänkte jag så ska vi ta en fika hon och jag *L*

ja jag vet inte vad jag ska skriva mer de finns ju igentligen MASSOR... men varför blicka bakåt när man ska se framåt... de som varit har varit hihihi.....

ska gå ett varv me våran älskade bubbe *L* Diezel.... sen blir de nog en kaffe hos mamma innnan vi beger oss till centrum....
Andreas jobbar den så kallade ox veckan denna veckan...... fy den tråkigaste veckan på hela schemat...


Älskar min familj massor.....

puss och kram vi ses på stan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0