ja vad ska man skriva!!!???

jaha en massa dagar har gått sen sist... och inte mycket har hänt!!! har jobbat jobbat och jobbat hihihi

Idag har vi varit och storhandlat, de behövdes verkligen..... mannen sover nu eftersom han ska jobba natt, jag jobbar förmiddag imorgon o eftermiddag ¨på fredag.... man får vara glad för allt man får....

annars händer inte så himla mycket, dagarna går så otroligt fort... snart jul... HJÄLP shit vad tiden går.....

Ska till ullared den 6 december och handla nya priser till bingon, blir väl att handla lite julklappar till barnen me *L*

Har köpt present till min fina man me... både från mig och barnen, hoppas han blir glad..... men de tror jag säkert...


nahä nu ska jag göra mig klar ska hjälpa till ute i lokalen ett tag.....


Puss och kram vi ses på stan!!!


Kommentarer
Postat av: Steinarfiona

Excellent site.

2011-11-24 @ 12:29:45
URL: http://steinarfiona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0