Ledsen!!!

FAN vad ällt känns trist... borde vara glad för all jobb jag får, men finns ändå nått som gör mig ledsen.... vill gråta hela tiden... de kommer kännas så tomt... vet att de bara gäller två veckor men dom kommer bli som en evighet!
Kommer klättra på väggarna här hemma!

Vart ska jag nu åka när andreas jobbar...... och jag inte vill vara ensam.... vem ska jag gå till o ta mitt morron kaffe.... vem ska finnas där för oss när vi behöver stöttning och hjälp.....

Vet att de låter som världens undergång men för mig är de de....

kommer kännas hårt, jag vill me.... Vi vill me...... när kommer våran tur....????


Spisen ropar!!!!!

Puss och kram vi ses på stan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0